Leave a Comment:
(6) comments
Hi Esther,
Echt bang om online te gaan, ben ik niet. Dat heb ik al gedaan, met producten van mijn bedrijf.
Nu ben ik gestart met het schrijven van een boek. waarin ik veel laat zien van mijn ‘zielenroerselen”. Ook dat wil ik online promoten. Dat heeft toch een andere lading voor me.
Je kernwoorden raakten me. Authentiek, persoonlijk en zichtbaar. Daar is nu geen ontkomen aan. Dat maakt het wel spannend.
Ik doe graag mee met je challenge, voor dit nieuwe project.
Dank je wel voor je reactie Elisabeth! Fijn dat je geen angst heb om online te gaan. Mooi om tijdens de challenge te gaan ontdekken hoe je jouw verhaal over het schrijven van je boek, zou kunnen gaan vertellen. Je hebt de 1e stap al gezet!
Hartelijke groeten,
Esther
Hi Esther,
Ik heb – in ieder geval in theorie 😉 – geen angst om mijn verhaal te vertellen.
Waar ik ‘last’ van heb, is dat ik geen goed idee heb van wat ik onder Mijn Verhaal moet verstaan.
Natuurlijk weet ik waarom ik doe wat ik doe. Dat zit verwerkt in alles waarmee ik wél zichtbaar ben: tips en informatie in blogs, nieuwsbrieven (die natuurlijk geen nieuwsbrieven heten) en social media-berichten.
Dus als ik al een verhaal heb, vertel ik dat op die manier. Verpakt in waardevolle content. Oftewel: mijn eventuele verhaal ‘los’ delen zie ik (blijkbaar) niet als waardevolle content.
Je kunt het trouwens ook andersom zien: ik vertel mijn verhaal al via alles wat ik deel.
Mmmm, ingewikkeld …
Ik heb me dan ook niet voor niks ingeschreven voor je challenge, hahaha!!!
Ik kijk uit naar volgende week!
ReplyBedankt voor je reactie Renée,
‘Je verhaal’ kan natuurlijk van alles zijn. Misschien ga je tijdens de challenge wel nieuwe verhalen ontdekken!? En je verhaal heeft ook een ‘boodschap’. Herhaling daarvan is altijd goed! Tenslotte wil je die ‘boodschap’ overbrengen.
Ennn ik ben reuze benieuwd naar ‘Waarom jij doet wat je doet’. Graag hoor ik hier meer over tijdens de challenge! 🙂
Hartelijke groeten,
Esther
Wat een uitdaging on zichtbaar te worden op een manier die mij en anderen aan spreekt.
De manier van communiceren via de nieuwe kanalen is snel en geeft meerdere mogelijkheden.
Om het pad te vinden in mijn bedrijf geeft de uitdaging.
Dat maakt dat ik me heb ingeschreven voor de challenge.
Meer richting in mijn verhalen creëeren zodat er een eenduidig beeld komt.
ReplyDank voor je reactie Mariëlle! Ik weet dat jij de uitdaging aangaat om zichtbaar te worden! Ook hiervoor geldt; alleen door te DOEN kom je verder. En dat doe je al! Je zult hierdoor een manier gaan vinden die bij jou past. Go for it!
Hartelijke groeten,
Esther