Masterclass implementatie-dag

Facebook adverteren voor gevorderden

In één dag leer je resultaatgericht adverteren op Facebook.

Masterclass implementatie-dag Facebook adverteren voor gevorderden

Dit is bestemd voor jou wanneer...

Je een praktische ondernemer bent, je bedrijf door middel van Facebook wilt laten groeien en je Facebook bedrijfspagina professioneel wilt gaan gebruiken. Lees dan vooral verder!

Donderdag 18 januari 2018

Tijd: 9.30-17.00 uur; Locatie:  Weblish te Utrecht 

Wil jij graag:

  • Meer leads (potentiële klanten) naar je website krijgen
  • Meer ‘likes’ en volgers op je Facebook pagina krijgen
  • M​​​eer omzet genereren
  • Je e-maillijst laten groeien
  • Weten wat de gebeurtenis (conversie) pixel inhoudt

Wie geven deze training?

Marjolijn_Cohen

Marjolijn Cohen | Connect-en-co

Marjolijn timmert al een paar jaar aan de sociale media weg door middel van trainingen, workshops en lezingen te geven aan ondernemers. Haar speerpunten liggen m.n. op het gebied van Facebook en LinkedIn. Ze legt stap voor stap uit hoe je social media strategisch in kan zetten.

Hugo Bakker

Hugo heeft in de afgelopen 5 jaar meer dan 20 online programma's gemaakt en heeft honderden ondernemers geholpen om online programma's te creëren.  Alleen al in de afgelopen 2 jaar heeft dit hem meer dan 2500 nieuwe klanten opgeleverd. Mede door Facebook.

Esther Vree Your Social Eye

Esther Vree | Your Social Eye

Esther leert haar klanten hoe Social Media werkt en hoe je dit zakelijk in kunt zetten, waardoor ondernemers online zichtbaar worden. Zij geeft zowel online als offline trainingen en workshops. Het inzetten van visuele storytelling op Social Media is haar vak-expertise.

Wil jij als leider met een missie beter zichtbaar worden?

Dan is deze workshop zeker iets voor jou: 

  • Uitgangspunten:
  • Je hebt basiskennis van Facebook adverteren en de Power Editor
  • De Facebook (basis) pixel is geïnstalleerd op je website
  • Je weet wat je met je Facebook advertentie wilt bereiken
  • Dan leren wij je:
  • Welke doelstellingen er mogelijk zijn
  • De verschillende soorten doelgroepen toe te passen (aangepaste, vergelijkbare en opgeslagen)
  • Alles over de gebeurtenis pixel (= nieuwe conversie pixel)
  • Het stappenplan van de advertentiecampagne, -set en advertentie (inclusief looptijd en budgettering)
  • De mogelijkheden van A/B testen
  • Advertentie te optimaliseren en analyseren

Aan het eind van de workshop,


  • Heb je een doelgroep gedefinieerd:
  • Look-a-like websitebezoekers
  • Emaillijst/LinkedIn contacten geïmporteerd
  • Begrijp je hoe de funnel van Facebook adverteren werkt
  • Weet je alles van de gebeurtenis pixel
  • Weet je tot welk resultaat de verschillende doelstellingen leiden
  • Heb je het A/B testen onder de knie
  • Kan je de resultaten van je Facebook advertenties meten en bijstellen
  • Krijg je een handboek waarin de besproken thematiek stap voor stap herhaald wordt

We gaan in één dagdeel,


  • Alle mogelijkheden van de Power Editor ontdekken
  • Alle verschillende doelstellingen behandelen, die je met adverteren kan bereiken
  • Je klantenbestand importeren en doelgroepen aanpassen
  • De verschillende advertenties bespreken
  • Statistieken leren interpreteren
  • Tonen hoe je de advertenties kan optimaliseren en analyseren
  • En heb je wel eens van ‘retargetten’ gehoord? Ja, dat gaan we ook laten zien!

Wat klanten over ons zeggen:

Neem het niet alleen van ons aan, we laten graag onze klanten aan het woord!


Marielle Renckens

 Mariëlle Renckens
 Loslaten coach

quote-left

“Wat een geweldige dag (red. workshop Facebook adverteren voor beginners). Veel geleerd en een prachtig handboek mee gekregen om thuis echt aan de slag te gaan. Bedank​​​​t dames voor de juiste richting en waardevolle extra tips.”

Marco van der Kruk deelnemer

Marco van der Kruk, IT 


quote-left

“16 juni training Facebook gekregen van Marjolijn en Esther, was zeer leerzaam en goed geregeld ook de locatie was goed geregeld, zeer aan te bevelen! Ga zo door Power-vrouwen!”

Davida Mentink deelnemer

 

 Davida Mentink, Creatief ontwerper

quote-left

“Workshop Facebook zakelijk voor beginners. In één dagdeel je zakelijke Facebookpagina opzetten had een mooie opzet een heldere uitleg en werd met enthousiasme gegeven.”

Nel Wagner, Innovator

quote-left

“Mijn eerste kennismaking met de Power Editor was een ramp. Zero result! Deze workshop was geweldig. Precies wat ik nodig had. De materie is behoorlijk lastig, maar door de gestructureerde aanpak werden de stappen door de Power Editor heel duidelijk. Wel was het hard werken om al het gehoorde te vertalen in een ad. Maar dat lukte. Ik zie uit naar de volgende workshop Facebook Ads, dat wordt lang wachten hoor dames. November. Reken alvast op mij!!”

 Susanna Reuhl Loopbaanadvies 

quote-left

“Prachtig om te zien dat Esther haar passie heeft gevonden; anderen helpen om via social media zichtbaar te worden. Innovatief, energiek, kundig en altijd nieuwsgierig naar nieuwe vindingen op haar vakgebied. Zij heeft haar 100%IK absoluut gevonden. Een echte vak professional die ik van harte kan aanbevelen!”

Laetitia Ruchtie deelnemer

 Laetitia Ruchtie, Edelsteenkundige

quote-left

“Vandaag een waanzinnig leuke workshop gehad over Zakelijk Facebook voor beginners en ondanks dat ik al wat ervaring heb met zakelijk facebooken heb ik weer veel geleerd. Dankjewel Marjolijn van Connect-en-co en Esther van Your Social Eye voor een zeer leerzame middag.”


EXTRA:

Aan het einde van de workshop heb je de mogelijkheid om een profielfoto voor je Facebookpagina te laten maken door Elly Hak Fotografie voor de speciale workshop-prijs van €10,00 exclusief 21% BTW!

Deze profielfoto kun je natuurlijk voor al je andere communicatie kanalen gebruiken, zoals LinkedIn, Twitter, Instagram etc.

Masterclass implementatie-dag
Facebook adverteren voor gevorderden

Nu niet voor € 395,00 maar
ALLEEN VOOR LEIDERS MET EEN MISSIE
bedraagt deze implementatie-dag
€ 197,00 exclusief 21% BTW
Let op: gebruik de kortingscode die door Hugo genoemd wordt!

  • Diepgaande kennis over het inzetten van advertenties op Facebook
  • Alle mogelijkheden van de Power Editor
  • Het gebruik van de gebeurtenis pixel om je resultaten te meten
  • A/B testen - advertenties analyseren en eventueel optimaliseren 
  • Statistieken lezen - advertenties monitoren of ze bijgesteld moeten worden
  • Een uitgebreid handboek als naslagwerk 

Praktische informatie:

Weblish Utrecht
  • Donderdag 18 januari 2018
  • Weblish , Smart Business Park
    Kanaalweg 18 , 3526 KL Utrecht
  • van 09.30 (inloop 09.00 uur) – 17.00 uur 
  • Laptop meenemen, want we gaan ècht implementeren
  • Maximaal 10 deelnemers
  • Je inloggegevens voor Facebook meenemen
  • Inclusief koffie, thee en water (lunch zelf meenemen of mogelijkheid om vooraf lunch te bestellen, op eigen rekening)
  • Voor het geld (€ 197,- exclusief 21% BTW) hoef je het niet te laten, want 2 super betrokken social media experts èn Hugo Bakker helpen jou in 1 dag om  resultaatgericht te leren adverteren op Facebook. 

Twijfel niet
Als je nog vragen hebt, stuur ons dan een krabbeltje.

© 2023 Your Social Eye