Esther Vree
Waar ikzelf vooral in het begin tegenaan liep, was dat ik niet wist WAT ik WAAR kon delen op Instagram. Er zijn zoveel mogelijkheden. Waar kon ik welk deel van mijn verhaal vertellen op Instagram?
Instagram tijdlijn, Stories, Live, en nu ook nog IGTV…….
Ik ben op onderzoek gegaan. op ontdekkingsreis. Nu ik er veel energie én (trainings)tijd in gestopt heb en ik mij écht verdiept heb in waar ik wat kan delen op Instagram, kom ik in het zicht bij mijn potentiële klanten, door wie ik ben (en mijn verhaal). Ze komen naar mij toe! En word ik benaderd via Instagram!
En nadat ik deze kennis gedeeld heb met mijn klanten: mijn klanten ook! Daar word je toch echt blij van!?
Met veel plezier zeg ik dat Instagram inmiddels (onderdeel van) mijn werk geworden is en ik vind het op dit moment het meest leuke en 'pure' platform dat er is, juist door al die mogelijkheden. Ik snap dat het voor jou als ZZP-er anders ligt, jij gebruikt Social Media als middel en wilt in zo min mogelijk tijd, jouw doelgroep hierdoor bereiken!
Deze ‘investeringsuren’ wil en kan ik jou besparen. Ik heb dit allemaal al ‘uitgevonden’ en heb hierdoor nu deze training zover ontwikkelt.
Instagram is het nieuwe Facebook en is het nieuwe marketingkanaal voor de komende jaren. Hier kun je het visuele verhaal van je merk vertellen, waardoor je meer zichtbaar wordt en meer klanten aantrekt, zonder dat mensen dat zien als spam!
Ik help mijn klanten hoe Social Media werkt en hoe je dit zakelijk in kunt zetten. Het inzetten van visuele content op Social Media is mijn vak-expertise.
Mijn missie is dat ik met mijn kennis en mijn visie andere ondernemers zakelijk verder kan helpen om zichtbaar te worden via Social Media en in dit geval op Instagram!